بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

باران مفهوم زندگی

باران بازی گوش

1391/4/22 9:30
نویسنده : مامان باران
338 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان اونقدر بامزه ای که نمی شه توی هیچ نوشته ای کارهات رو توضیح بدم اما امروز اومدم تا چند تا از شیرین کاریهات رو بگم.

دخترم خیلی این وانتی ها که میان میوه و سبزی می فروشن رو دوست داری تا صداشون رو می شنوی می گی آقا وایسا وایسا ، وقتی هم  که سوار سه چرخه می شی داد می زنی سبزی سبزی ،‌دیروز که داشتی همین بازی رو می کردی تا می گفتی سبزی منم بهت می گفتم آقا سبزی چند تو هم می گی سه تومن وقتی مشغول کار شدم اشتباهی بهت گفتم دخترم سبزی چند عصبانی شدی اومدی جلوم بهم گفتی ( آقا- الکی- بازی)‌یعنی دارم بازی می کنم الکی بگو آقا منم کلی بغلت کردم.

مامان جونم شبا وقتی می خوای بخواهی دوست داری برات قصه بگم قصه نی نی که خودتی کارای بد و خبت رو برات تعریف می کنم و تو خیلی دوست داری.

عزیزم از اینکه شبا تا صبح تو بغلم می خوابی با تمام بی خوابی ها عاشقشم نمی دونم اگه روزی بخوام ببرمت تو تختت چه جوری خوابم ببره .

فردا تولد پسرخالت آرتین تا بهت می گیم تولد می گی مبالک یعنی مبارک

پسندها (1)

نظرات (0)