بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

باران مفهوم زندگی

زحمتهای مامان

1390/9/22 10:28
نویسنده : مامان باران
247 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جون چند روز پیش بردمت قد و وزن بهم گفتن که وزنت زیاد بالا نرفته کلی ناراحت شدم خودم دلیلش رو می دونم آخه هم یکم اسهال داشتی و اینکه چون خیلی شیطونی می کنی و همش در حال راه رفتنی و یه دقیقه هم نمی شینی .

مامان که هر روز برات غذای جداگانه مثل سوپ و آش و ... درست می کرد حالا کلی دستور غذایی جدید برات داره که باید همشو انجام بدم تا وزنت بالا بره 

اینها رو دارم برات می نویسم تا بدونی چقدر دوست دارم و حاضرم برای راحتی و سلامتیت هر کاری انجام بدم. 

من و بابا برای اینکه یکم غذای بیشتر بخوری شبا می شینیم پیشت باهات بازی می کنیم و کلی تشویق و به به بهت می گیم تا یه ذره غذا بخوری آخه خوشگلم خیلی کم می خوری . خدا کنه اشتهات زیاد بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)